לרכב שלך מגיע הטוב ביותר​

נגן וידאו

מוסך מורשה דאצ'יה

מבצע 10% הנחה בעבודה למביא מודעה זו

נגן וידאו

מוסך מורשה דאצ'יה

יש לכם דאצ'יה או שאתם מתכננים לקנות אחת חדשה? שיהיה בשעה טובה! אם אתם עומדים לפני טיפול מקיף, זקוקים לסיוע או רוצים להתייעץ לפני הרכישה, יש לכם על מי לסמוך, הכירו את מרכז שירות ניסידן, מרכז השירות מורשה קרסו שמביא בפניכם את כל האפשרויות ואת הבית לכל הטיפולים ובפרט לדגמי דאצ'יה.

כאמור, אחד הדברים החשובים ביותר זה מקום שיהיה אפשר לבצע בו לא רק את הטיפולים השוטפים אלא גם מענה מלא במצב של תקלה לא צפויה – הפעם יש מי שדואג לכם ומאפשר לכם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת.

מוסך מורשה דאצ'יה

מוסך מורשה לרכבי

מוסך מורשה - למה אין לכם אפשרות אחרת?

ביחס למוסכי הקצה שהם עולים זולים, הם בטח שלא מבטיחים או יכולים להבטיח מה שיכול להבטיח מוסך מורשה דאצ'יה.

מהיום, לדאצ'יה שלכם אתם צריכים להעניק את הטוב ביותר כך ששום דבר לא יעלה לכם יקר והכי חשוב, תוכלו לנהוג ולהשאיר את הרכב לנוהגים האחרים לשימוש בטוח ויעיל – אחרי ככלות הכול לכולם מגיע להגיע הביתה בשלום.

נהיגה ונסיעה בטוחה? כשאתם בוחרים במוסך מורשה, אתם בוחרים באנשי מקצוע מטובים ביותר שיודעים בדיוק מה הרכב שלכם צריך אבל בו זמנית, מספקים לכם תיקונים וטיפולים שבהחלט מחזיקים לזמן ממושך.

מרכז השירות שלנו מספק לכם את כל סוגי הטיפולים המורשים בשקיפות מלאה ואם זה לא מספיק אז אנחנו בהחלט מתהדרים ביותר משני עשורים של פעילות  – הפעם הכול תחת החוק ותחת רישום באיגוד המוסכים ומשרד התחבורה.

מהיום, אתם נפרדים מהאמירה כי מוסך מורשה יקר יותר מכל מוסך אחר ונהנים מטיפולים מדהימים, חלקי חילוף מקוריים ובסופו של דבר הגנה מכל צד שתסתכלו על כך.

מרכז שירות דאצ'יה מבית היוצר שלנו מאפשר גם לכם את רמת השירות הגבוהה ביותר מתוך אמונה שהתפקיד שלנו הוא לדאוג לכל צרכי הרכב הן לפני רכישתו והן גם אחרי.

מוסך מורשה רנו, ניסאן ודאצ'יה

כל מה שהרכב שלך צריך תחת קורת גג אחת

שירותי חילוץ

גרירה ותיקוני דרך – 24 שעות ביממה באזור נתניה והסביבה

אבחון ואיתור תקלות

לרבות כיול כרטיסי רדיו כשמערכת המולטימדיה יוצאת מאיפוס

צוות מיומן

כל הטיפולים מבוצעים ע"י מכונאים שעברו הכשרה מקצועית תוך שימוש בציוד האבחון העדכני ביותר.

לקוחות ממליצים

מרכז שירות ניסידן – אתם יוצרים את הקשר הראשוני אנחנו עושים את כל השאר

את מרכז שירות ניסידן מבית קרסו המורשה לכל הטיפולים ובפרט לדאצ'יה שלכם ייסד יוסי סגל מתוך הבנה את הצורך והיכולת לאפשר לכם נהיגה בטוחה ביותר.

זה שני עשורים פועל יוסי סגל תחת רישיון ופיקוח של משרד התחבורה ומאפשר גם לכם מגוון טיפולי רנו, ניסאן ודאצ'יה פרטיים, מסחריים, רכבי שטח, חקלאות ועוד.

 מרכז השירות נמצא באזור נתניה ומאפשר לכל מי שגר בנתניה והסביבה ליהנות משירות סופר איכותי ובטיחותי של טיפולים הניתנים מידי צוות מנוסה שעובר ועדיין ממשיך לעבור השתלמויות והכשרות מקיפים בתחום זה- הפעם זה מטעם הגופים המורשים של קרסו כך שכל מה שנשאר לכם זה לשים את מבטחכם בנו ואנו נעשה עבורכם את כל השאר.

יש לכם שאלה בנושאי פחחות רכב, חשמל מיזוג אוויר, או אבחון של תקלות? בין שזו תקלה גדולה או קטנה, אנחנו כאן לשרותכם ובאמצעות דיאגנוסטיקה פשוטה נדע כבר מה לעשות ואיך לסייע ולאפשר לכם את הנסיעה הבטוחה ביותר. 

כמו כן במרכז השירות שלנו תוכלו לממש כל הסדר שיש לכם עם חברות הביטוח ולהשתמש בעת צרה בכל שירותי החילוץ, הגרירה ותיקוני הדרך אותם אנו מספקים 24/7 לכל לקוחותינו.

הצטרפו עוד היום לנבחרת הלקוחות שלנו שמספרים על טיפול מסור, יחס מדהים ולפני הכול, כוס קפה מדהים ומפנק כבר מהרגע שנרשמתם/ הכנסתם את רכבכם לטיפול ועוד הרבה אחרי.

מרכז שירות ניסידן – נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת באמצעות חיוג מקוצר או פנייה ישירה באתר.

מוסך מורשה רנו, ניסאן ודאצ'יה

מוסך מורשה דאצ'יה

בדומה לרכבים אחרים, מציאת מוסך לרכבי DACIA אינה משימה קלה. צריך לקחת הרבה שיקולים בחשבון לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית, כי מוסך לרכבי דאצ'יה צריך להיות לא רק מהימן, אלא גם מקצועי ובקיא בטכנולוגיית הרכב הספציפית.

הדבר הראשון שכדאי לעשות לפני שבוחרים מוסך מתאים הוא לברר איזה שירות הוא מציע ומה המחירים שלו. כך תוכלו לגלות האם השירות המוצע במוסך כדאי או לא מבחינת המחיר ואיכות השירות. כמו כן, חשוב לשים לב עד כמה המוסך קרוב למקום מגוריכם, כדי שתוכלו להגיע בקלות למקום.

במילים פשוטות, עליכם למצוא מוסך שהצוות שלו בקיא בתיקונים של הרכב שלכם, עם כל הציוד הדרוש כדי לטפל בצרכי הדגם הפרטני שבבעלותכם. מה עוד חשוב לדעת על מציאת מוסך דאצ'יה? המשיכו לקרוא.

מה לברר לפני הגעה למוסך דאצ'יה?

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא, לברר על הניסיון של צוות המוסך ורמת בקיאותם בתיקונים לרכבי דאצ'יה. מומלץ לשאול את צוות ההנהלה והעובדים לגבי רמת הניסיון שלכם בטיפול ברכבי דאצ'יה, ולבקש לראות המלצות מלקוחות שקיבלו בעבר שירות במוסך. התנהלות זו תסייע לכם בקבלת החלטה מתאימה במהלך בחירת מוסך שהצוות שלו מיומן באספקת השירותים המתאימים של הרכב שלכם.

כיצד הצוות בהמוסך דאצ'יה מאבחן תקלות?

אם אינכם יודעים מה הבעיה עם הרכב, הצוות של מוסך לרכבי דאצ'יה יוכל לאבחן את הבעיה במהרה באמצעות תהליך אבחון מקצועי, כמו למשל, התחברות למחשב המנוע ואבחון מדויק ביותר של התקלה.

סיבות להגיע למוסך דאצ'יה

אם אתם מחפשים תיקון רכב לתיקון רכב ה-DACIA שלכם, אז כדאי שתדעו אילו טיפולים מבוצעים ברכב ואילו תקלות יכולות להיות לו. בדומה לרכבים אחרים, מוסך לרכבי דאצ'יה מאבחן תקלות מסוגים רבים ושונים.

אם הבעיה היא תקלה דיגיטלית, מכאנית או כל בעיה אחרת, יהיה ניתן לטפל בה במוסכים של דאצ'יה. כמו כן, רכבי דאצ'יה מגיעים למוסך גם בעבור טיפולים תקופתיים, מה שנקרא טיפול 10,000. בין אם אתם צריכים הצעת מחיר, טיפול או תיקון לרכבי דאצ'יה, צרו קשר לקבלת אבחון מדויק.

טיפול בדאצ'יה דאסטר

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

מבצע 10% הנחה בעבודה לפונה דרך מודעה זו